LXI (61) Wieczór z Marketingiem w Częstochowie

12193468_1105327209502010_1910404348167782446_n

 

Śląskie Towarzystwo Marketingowe
zaprasza wszystkich zainteresowanych na 61. Wieczór z marketingiem 2.0, który odbędzie się w drugi poniedziałek listopada (09.11.2015) na Wydziale Zarządzania Politechniki Częstochowskiej – ul. Armii Krajowej 19B w Częstochowie – sala 107 (sala Rady Wydziału)
**** Udział bezpłatny

Rejestracja oraz informacje dodatkowe
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, uczestnictwo wymaga wcześniejszej elektronicznej rejestracji. Rejestrować można się przez panel rejestracyjny na stronie ŚTM: http://www.marketing.silesia.pl/harmonogram.php oraz na Facebooku – wybierając wezmę udział. Udział w wieczorze jest nieodpłatny.

 

 

 

 

Program Wieczoru
Organizator oraz prowadzący – Artur Sawicki.

17.00 – 17.20
Rejestracja uczestników, rozmowy kuluarowe.

17.20 – 17.30
Przywitanie oraz informacje organizacyjne: Artur Sawicki (szef Regionu Częstochowskiego ŚTM).

17.30 – 18.10 (prezentacja + czas na pytania).
Marketing terytorialny w polskich realiach – od wydatków, przez działania, po efekty: Robert Stępowski (ekspert dziedzinie marketingu miejsca).
Obraz marketingu terytorialnego w Jednostkach Samorządu Terytorialnego. Omówienie ponoszonych kosztów przez samorządy terytorialne i podjętych w tym celu działań oraz analiza powstałych efektów.

18.10 – 18.45 (prezentacja + czas na pytania).
Ile zdarzeń w 100 milisekundach? Programmatic za kulisami: Karolina Semeniuk (specjalistka z zakresu reklamy ATL, BTL i online).
Rzecz o bidowaniu i jego zakresie działania i ilościach rzeczy, które mogą się zdarzyć w 100 milisekundach oraz jakie benefity z tego tytułu otrzymują reklamodawcy, a także jak wykorzystać trendy w konsumpcji mediów.

18.45 – 19.15
Przerwa integracyjna.

19.15 – 20.00 (prezentacja + czas na pytania).
Internet – współczesne miejsce inwigilacji klienta : dr Andrzej Garapich (prezes zarządu Polskich Badań Internetu, znawca mediów elektronicznych i Internetu).
Wykorzystywanie danych osobowych internautów stało się współczesną walutą reklamową. Internauci są cały czas monitorowani i ich dane są wykorzystywane przez największe firmy bez ich wiedzy. Każda płatność kartą płatniczą, użycie telefonu komórkowego, sfilmowanie prze uliczną kamerę dostarcza ogormnąilość informacji o użytkowniku.

20.15
Zakończenie Wieczoru.

PRELEGENCI WIECZORU

* Robert Stępowski
Niezależny ekspert w dziedzinie marketingu miejsc. Założyciel platformy www.MarketingMiejsca.com.pl (2008r.). Od ponad 15 lat poświęca się pisaniu – jako dziennikarz, autor książek, bloger i propagator wiedzy marketingowej. Liczne artykuły i komentarze publikował m.in. w: „Rzeczpospolitej”, „Dzienniku Gazecie Prawnej”, portalach: Onet Biznes, Wirtualnemedia.pl, PRoto.pl oraz magazynach: „BRIEF”, „Rynek Turystyczny”, Pismo Samorządu Terytorialnego WSPÓLNOTA. Współpracował z radiową Jedynką oraz kierował działem on-line Radia Dla Ciebie i tygodnikiem „Nasze Miasto”. Jest autorem książek: „Inny świat, czyli subiektywny przewodnik po marketingu miejsc” (2012), „Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów” (2014) i „Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk” (2014), „Marketing terytorialny. Jak budować i wypromować markę miejscowości?” (2015). Autor bloga www.TrescJestNajwazniejsza.pl

* Karolina Semeniuk
12191554_1107235342644530_6277284180429930252_n (1)

Senior Account Manager w Sparc Media. Z branżą reklamową związana od ośmiu lat. Jej doświadczenie obejmuje zarówno współtworzenie kampanii BTL, ATL i online. Przed dołączeniem do Sparc Media pracowała w agencjach reklamowych, gdzie zajmowała się pozyskiwaniem klientów, tworzeniem strategii komunikacji i kreatywnych rozwiązań marketingowych.

* Andrzej Garapich
12191688_1106604922707572_717599979390337860_n

Znawca mediów elektronicznych i internetu. Od 2005 pełni funkcję prezesa zarządu spółki Polskie Badania Internetu – organizatora i właściciela projektu Megapanel – standardu badań oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce. Za jego kadencji Spółka PBI uruchomiła kilkadziesiąt projektów badawczych, związanych z wykorzystywaniem sieci w życiu codziennym, w reklamie i marketingu. Jest przewodniczącym Rady Badania Megapanel PBI/Gemius a także arbitrem Komisji Etyki Reklamy, członkiem Rady Programowej Porozumienia na Rzecz Umiejętności Cyfrowych przy MAiC. Był członkiem Rad Programowych szeregu konferencji dotyczących badań i internetu. Autor kilkudziesięciu artykułów i publikacji na temat badań internetu i marketingu internetowego. Wykładowca Collegium Civitas, Akademii Górniczo-Hutniczej oraz uczelni Łazarskiego. Wielokrotnie występował także na polskich i międzynarodowych konferencjach dotyczących Internetu, badań oraz marketingu internetowego.