Śląskie Towarzystwo Marketingowe
zaprasza wszystkich zainteresowanych na 61. Wieczór z marketingiem 2.0, który odbędzie się w drugi poniedziałek listopada (09.11.2015) na Wydziale Zarządzania Politechniki Częstochowskiej – ul. Armii Krajowej 19B w Częstochowie – sala 107 (sala Rady Wydziału)
**** Udział bezpłatny
Rejestracja oraz informacje dodatkowe
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, uczestnictwo wymaga wcześniejszej elektronicznej rejestracji. Rejestrować można się przez panel rejestracyjny na stronie ŚTM: http://
Program Wieczoru
Organizator oraz prowadzący – Artur Sawicki.
17.00 – 17.20
Rejestracja uczestników, rozmowy kuluarowe.
17.20 – 17.30
Przywitanie oraz informacje organizacyjne: Artur Sawicki (szef Regionu Częstochowskiego ŚTM).
17.30 – 18.10 (prezentacja + czas na pytania).
Marketing terytorialny w polskich realiach – od wydatków, przez działania, po efekty: Robert Stępowski (ekspert dziedzinie marketingu miejsca).
Obraz marketingu terytorialnego w Jednostkach Samorządu Terytorialnego. Omówienie ponoszonych kosztów przez samorządy terytorialne i podjętych w tym celu działań oraz analiza powstałych efektów.
18.10 – 18.45 (prezentacja + czas na pytania).
Ile zdarzeń w 100 milisekundach? Programmatic za kulisami: Karolina Semeniuk (specjalistka z zakresu reklamy ATL, BTL i online).
Rzecz o bidowaniu i jego zakresie działania i ilościach rzeczy, które mogą się zdarzyć w 100 milisekundach oraz jakie benefity z tego tytułu otrzymują reklamodawcy, a także jak wykorzystać trendy w konsumpcji mediów.
18.45 – 19.15
Przerwa integracyjna.
19.15 – 20.00 (prezentacja + czas na pytania).
Internet – współczesne miejsce inwigilacji klienta : dr Andrzej Garapich (prezes zarządu Polskich Badań Internetu, znawca mediów elektronicznych i Internetu).
Wykorzystywanie danych osobowych internautów stało się współczesną walutą reklamową. Internauci są cały czas monitorowani i ich dane są wykorzystywane przez największe firmy bez ich wiedzy. Każda płatność kartą płatniczą, użycie telefonu komórkowego, sfilmowanie prze uliczną kamerę dostarcza ogormnąilość informacji o użytkowniku.
20.15
Zakończenie Wieczoru.
PRELEGENCI WIECZORU
* Robert Stępowski
Niezależny ekspert w dziedzinie marketingu miejsc. Założyciel platformy www.MarketingMiejsca.com.p
* Karolina Semeniuk
Senior Account Manager w Sparc Media. Z branżą reklamową związana od ośmiu lat. Jej doświadczenie obejmuje zarówno współtworzenie kampanii BTL, ATL i online. Przed dołączeniem do Sparc Media pracowała w agencjach reklamowych, gdzie zajmowała się pozyskiwaniem klientów, tworzeniem strategii komunikacji i kreatywnych rozwiązań marketingowych.
* Andrzej Garapich
Znawca mediów elektronicznych i internetu. Od 2005 pełni funkcję prezesa zarządu spółki Polskie Badania Internetu – organizatora i właściciela projektu Megapanel – standardu badań oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce. Za jego kadencji Spółka PBI uruchomiła kilkadziesiąt projektów badawczych, związanych z wykorzystywaniem sieci w życiu codziennym, w reklamie i marketingu. Jest przewodniczącym Rady Badania Megapanel PBI/Gemius a także arbitrem Komisji Etyki Reklamy, członkiem Rady Programowej Porozumienia na Rzecz Umiejętności Cyfrowych przy MAiC. Był członkiem Rad Programowych szeregu konferencji dotyczących badań i internetu. Autor kilkudziesięciu artykułów i publikacji na temat badań internetu i marketingu internetowego. Wykładowca Collegium Civitas, Akademii Górniczo-Hutniczej oraz uczelni Łazarskiego. Wielokrotnie występował także na polskich i międzynarodowych konferencjach dotyczących Internetu, badań oraz marketingu internetowego.